18 Nisan 2014 Cuma

Digna İle Harika Bir Islak Keçe Günü

Yeni hobim keçe... Kuru iğneleme tekniğiyle yaptığım çalışmalardan sonra bir adım ileri gitme arzusu sardı yine dört bir yanımı. Beyimizin malum korkuları nedeniyle kapatılan Youtube'u bol reklamlı virüslü aracı programlar ile seyrederek biraz bilgilendikten sonra(özgürlüğümüzün  bir kişinin keyfine kalması kadar acı bir şey yok ve Türk halkının bilinçli azıcık kısmı, bunun ne paha biçilmez birşey olduğunu son zamanlarda acı ile daha bir anlamakta) artık iyi bir eğitim almam gereksinimi ile araştırmaya giriştim. Daha keçenin başındayken internette ülkemizde bu işi en iyi yapan olduğa her açıdan belli olan Digna Fişekçi'nin workshop düzenlediğini hem de üç gün sonra birinin gerçekleşeceğini öğrenince hemen bünyemi bir heyecan sardı.Geç kalmamış olmayı dileyerek yazdığım mail ile bana yine İstanbul yolları göründü.






Yerimiz çok kolay yerde Tünel'deydi.Aynı zamanda kukla yapım atölyesi olan şirin bir daire.
Beş keçe delisi diyorum çünkü ben Sapanca'dan iki arkadaşımız İstanbul'un apayrı uçlarından dördüncü arkadaşımız ise taa Kıbrıs'tan gelmişti.Hocamız da Kilyostan !

İlk gelen biz iki kişi keçe top çiçek gibi küçük işler yaparken ikinci sınıfa geçmiş arkadaşlar kendilerine birer şal yaptılar çalışma günü boyunca.

Hocamız insanın içini ısıtan, tatlı,güler yüzlü , çevresine sıcaklık yayan insanlardan.İlk dakikadan itibaren gönlümü fethetti.Bildiği herşeyi samimiyetle bizlere aktardı sağolsun.Akşam nasıl oldu anlamadım. Gün sonunda çiçeğimi, minik kesemi, kırmızı topumu alıp mutlu mesut köyümün yolunu tuttum.Bir kez daha workshopuna katılıp 2. sınıf öğrencisi olmayı hevesle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder