12 Ekim 2013 Cumartesi

Hacıllı Köyü Göksu Kenarı Yürüyüş Aktivitesi


 İlk kez adını duyduğum fazla bilinmeyen bir yürüyüş parkurunda buldum kendimi geçen Pazar..Sonbaharın yağmuru çamuru başlamadan planı yapılmıştı yürüyüşün.Yağmur yağacak yağmayacak derken kapalı, arada yağan,arada açan bir sonbahar havasında kendimizi bulduk yollarda.
Uzun süredir yürümemiştim.13 kilometrelik bir yol beni bekliyordu.Göksu boyunca kanyon olanca güzelliğiyle yürünmeyi bekliyordu.Islanmayı sevmeyen ben ne olur yağma diyerek doğaya başladım grupla yürümeye.Grup kalabalık biz İzmitten yirmi kişi kadar çıktık yola .Zirve Dağcılık Kulübü'nün ve Nicomedia Trekking grubunun çabasıyla bu parkur benim için ulaşılır hale gelmişti.İstanbuldan ise bizim iki katımız kadar bir grup bizden önce varmış kahvaltısını yapmış bizleri bekliyordu.





Hacıllı Köyü odun kömürü yaparak geçimini sağlayan bir köy fotoğrafta gördüğünüz gibi.Ağvaya giderken biryerde köyümüz.Göksu yakınından geçiyor ve sonbaharda rengarenk yaprakların altında yeşil ve nazlı haliyle harika bir doğal görsellik sunuyor.
Parkur başlangıcında dongoz insanlarımızın bıraktığı aşırı miktardaki-sanırım burada bir toplu piknik yapılmış-pet şişe çöpüyle karşılaşmamız nedense beni hiç şaşırtmıyor.Bu ülke bu çeşit insanlardan temizlense harika bir ülke olurdu !

Yağışlı havanın yumuşattığı toprakta dere boyunca uzanan patika, benim gibi az yürüyenlere zaman zaman zorlayıcı geliyordu.Dere tarafındaki olağanüstü manzaraya baktıkça iyi ki gelmişim düşüncesiyle moralim yükseliyordu.Zorlu geçişler grup arkadaşlarının yardımlarıyla eğlenceye dönüşüyordu.



Yürüyüşün güzel kareleriyle sizleri başbaşa bırakıyor.Gidip yürüme imkanını bulursanız sakın kaçırmayın diyerek sözlerimi tamamlıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder