12 Mayıs 2013 Pazar

5.Kocaeli Kitap Fuarı

Kocaeli Kitap Fuarı başladı.An itibarıyla ben de orada yerimi aldım.Hatta gittiğimde açılış töreni yapılıyordu.Büyükşehir belediye başkanı ve çevresindekiler ben dolanırken sıkı bir kalabalık grup olarak zaman zaman da karşıma çıktı.






Fuara dönersek...İyiki şehrimizde gerçekleşiyor diyorum.Maalesef İzmit'te uzunca bir süredir  aradığımızı bulabileceğimiz nitelikte büyük bir kitapçı yok.Hatta düşünüyorum da düzgün bir küçük kitapçı bile kalmadı.Alışveriş merkezlerinde bile şu bildiğiniz grubun kitabevi var.Tabii içinde kitap yok.Bu yokluklar içine adeta bir vaha etkisi yaptı kitap fuarı.İlk gün 59 bin kişi ziyaret etmiş,bu da şehrimizdeki bu boşluğu ve halkımızın edebiyata kültüre olan açlığını göstermekte.




 Öğlen saat bir gibi girdiğim fuardan akşam yediye doğru çıktım dersem anlarsınız heralde.
Ahmet Ümit'in söyleşisine katıldım.Döndüm yine dolandım.Güzel,keyifli bir gün geçirdim.
İzmitli-Adapazarlı arkadaşlar kaçırmayın !
 Fotoğraf Hocamız Berker Dalmış'ın Standında...

Aldığım Kitaplar ise;

Bekleyiş -Ha Jin
Kimse sormazsa Ben Sorarım -Ayşe Arman
Prof. Dr. Afet İnan Biyografisi
Bab-ı esrar -Ahmet Ümit
Kardeşimin Hikayesi -Zülfü Livaneli
Yalandan Kim Ölmüş- Orhan Baykal-Uğur Dündar

1 yorum:

  1. Çok keyifli ve ayrıca yorucu bir gündü :)Stantları dolaşmaktan ayaklarım ağrımıştı ama fuarın o atmosferini özleyeceğim.

    İzmit'te kitapçı olmaması konusunda da sana katılıyorum. Bu şehre bir kitapevi şart!

    YanıtlaSil