16 Nisan 2013 Salı

Emirgan'ın Laleleri


Pazar günü soğuk demedim,yağmur yağabilir demedim.Taa Sapanca'dan kalktım soluğu Emirgan'da aldım. Çünkü Emirgan'da olmanın en güzel vaktiydi şimdi....Lale vakti.
Lale Festivali nedeniyle rengarenk görünen Emirgan Korusunda değişik çeşitlerini fotoğraflayarak laleler arasında dolanmak adeta ruhuma terapi oldu
.
Koru gayet güzel düzenlenmiş.Çocuklar için  geniş oyun alanları,ailelere piknik masaları,sunni ama yine de güzel görünen şelaleyle hareketlendirilmiş minik gölü,brunch hizmeti veren köşkleri ile hava almaya çıkan insanımız için güzel bir ortam yaratılmış.









Fotoğraf çeke çeke aşağıya doğru inerken daha önce, ön hazırlık yaparken öğrendiğim İsmail Acar resim sergisini gösteren işaretleri görünce o tarafa yöneldik.


Sergi salonunun eski-yeni hali


Eskiden mezbelelik olan tarihi bina modern dokunuşlarla güzel bir sergi salonuna dönüştürülmüş.Takdire şayan bir çalışma, çok beğendim.İçinde sergilenen İsmail Acar resimlerine ise hayran oldum.O devasa tablolardan birine sahip olmak isterdim çok güzeller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder