12 Haziran 2012 Salı

Yanıkköy 'de Şenlik 3.Yılında

Köy olarak büyük organizasyonlara girişmek zordur.Hele de senede bir kez yapılıyor ve takipçileri hevesle bekliyorsa.

Bu seneki yaz şenliği sanırım  konukların beklentilerine fazlasıyla karşılık verdi.Küçük bir çocuğu büyütmek gibi her sene daha da büyüyüp güzelleştiğini görmek gerçektende gurur verici .









Bu sefer de yine sabahtan standımızı kurmaya koştuk.El ürünü aksesuarlar bir süredir kardeşimle birlikte akşamlarımızın meşgalesi olmuştu.Sonunda sergilenme vakitleri geldi.

Rengarenk standımızı kurarken erkenci konuklar da dolanmaya başlıyorlardı.
Ceviz ağaçlarının altında yeşillikler içinde köy piknik alanımız kısa sürede cümbüş yeri gibi oldu.

Müzikler, danslar,konuklar.Ben elimde makina bir oraya bir buraya koşturuyor,gelen arkadaşlarımı karşılıyor,vakit buldukça kardeşime emanet sergimizdeziyaretçilerin sorularını cevaplıyordum.

Akşamı nasıl ettim bilemiyorum.Gözümün önünden çerkes tavukları,bilumum börek,dolma,tatlılar geçerken ancak.Herşeylerin bittiği akşamın geç saatlerinde bulabildiklerimle karnımı doyurabildim.

Yiyecek standı açan katılımcıların lezzetli yiyeceklerine talebin yüksek olması ,ben alana kadar tükenmesine rağmen harika bir haberdi!

Gelen tüm tanıdıklar,arkadaşlar memnuniyetlerini belirttiler.Biz de onların beğenmesine,memnun kalmalarına sevindik.




Dans ve müzik geç saatlere kadar sürdü.Yörenin halklarını temsilen Artvin ve Kafkas ekipleri bol bol alkış aldıkları gösterilerini yaptılar.

Bir şenlik daha mutlu yüzler,eğlenceli geçen bir gün ve başarılı olmanın rahatlığıyla neşe içinde geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder