6 Haziran 2012 Çarşamba

Sapanca-Yanıkköy'de Şenlik Başlıyoor...


Merhaba uzun süredir bloğum postsuz kalmıştı.Ama bir nedeni var.Hummalı bir çalışma içindeyim sevgili okur dostlar.Köyümüzün artık gelenekselleşen şenliğine hazırlık yapıyorum.Takip eden arkadaşlarım bilirler el ürünü aksesuar yapmayı,yeni birşeyler üretmeyi severim.10 Haziran'da yapılacak bu şenlikte de yaptıklarımı paylaşmak için yer kiraladım.Boş vakitlerimde kardeşlerimin de yardımıyla birşeyler üretmeyeçalışıyor;beni takip eden neler ortaya çıkaracağımı merak eden dostlara karşı mahçup olmamak için uğraş veriyorum.
Hazırlıklarım hemen hemen bitti sayılır.Sizleri de şenliğimize bekliyorum.Yanıkköy Kocaeli -Sapanca yolu üzerinde,yol köyün içinden geçiyor.Sakarya'nın Kocaeli ile sınır köyü olarak adeta iki şehrin ortasında yer alıyor..Kafkas halklarının ağırlıklı olarak yaşadığı köyümüzdeşenlik boyunca bu halkların kültürlerine ait yiyecek,müzik danslar olacak.Sabahtan geceye kadar sürecek ve bence çok eğleceli bir gün olacak.
Geçen seneki şenlikten bir kaç kare paylaşmak istiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder