29 Nisan 2012 Pazar

Kaş -Patara Biraz Likya -2 (üçağız-Kaş)

Limanağzına bizi bekleyen teknemiz ile Üçağız'a yolculuğumız başlıyor.Serince esiyor hava.Denize girme hayallerimm diye düşünüyorum.Suya düştüüü :)

Manzaramız Simena Antik Kenti.Suya inen merdivenleri ,kayalarda belli belirsiz bina bölümlerini birbirimize göstererek, fotoğraflar çekerek yol alıyoruz.
Kaleköy
Üçağızdan önce Kaleköy göründü.Harika...Keşke burayı da gezebilseydik.Programımız kısıtlı zaman göre ayarlı ama bir dahaki gelişimde mutlaka...
 Üçağız

Kalacağımız yer harika manzarası olan Kekova Pansiyon.İki saat sonra akşam yemeği. Aç kurtlar gibiyiz.
Yemekten sonra  çok fazla oturamadan yatmaya gidiyoruz.

Erken yatınca erkenden uyandım ve sabahın 6.30 unda elimde makina pansiyonumuzun huzurlu manzarasını fotoğraflıyordum.Süper....
 Kekova Pansiyon'dan sabah manzarası

Erken kahvaltı sonrası toparlanıyoruz ve yine yol göründü.Grup ikiye ayrılıyor.Yürüyüş yapanlar ve Kaş'ı görmek isteyenler.Ben merakıma ve denize girme arzuma gem vuramıyor ve Kaş'a gidenler arasında kendimi buluyorum.

Kaş tam da hayal ettiğim gibi.Tam benlik sevimli bir deniz beldesi.Yukarıdan tatlı bir kıvrımla şehre girerken bir fotoğraf molası veriyoruz.Manzara çok güzel.Bir yandan yamaç paraşütü yapanları seyrediyor, bir yandan da sırayla manzarada ben buradaydım pozları veriyoruz.

Kaş'ta elimde makinam bir uçtan bir uca hızla dolaştım.Küçük Çakıl Plajı'na bayıldım.Benim gibi deniz diye yanıp yakılan ufaklık arkadaşıma müjdeyi vermek için grubun yanına döndüm.Hep beraber Küçük Çakıl Plajı'na yollandık.Yemeklerimizi orada yiyip denizlerimize girdik.Deniz bildiğiniz buz kovası.

Küçük Çakıl Plajı

Öğleden sonra yürüyüş grubunu almak üzere yola koyulduk.Sonrasında istikamet ikinci pansiyon yerimiz,yani Patara.O akşam orada kalıp antik şehri gezeceğiz.Devamı bir sonraki postta.....