26 Aralık 2011 Pazartesi

Sümela'nın Şifresi

Dün Sümela'nın Şifresi filmini full dolu bir salonda izleme şerefine nail oldum :) Gitmeyi düşünen ,düşünmede kalan,kafaya koyan ,daha fırsat bulamayan yada gideyim mi ağbi yaa diye çevresindekilere soran blogdaşlarıma bir  faydam dokunsun niyetiyle bu yazımı kaleme alıyorum.
 Filme bilet alıp yemeklerimizi yedikten sonra vakit geldi diyerek sinemaya koşturduk bir de ne görelim  filmin gösterileceği 1 nolu salonun önünde kocaman bir kuyruk.Biz de girdik kuyruğa. Bakalım neymiş bu kadar ilgi gören diyerek adım adım salonun yolunu tutuk.Herkesin ağzında da çok küfürlüymüş yorumu .Yahu o kadar küfür Karadeniz'de de olur ne var diye sakinleştirdim gerilen bünyeleri :) ve geçtik 4.sıranın kenarında zor buılduğumuz yerlerimize. Öncelikle söylemeliyim ki filmin görüntü kalitesini beğenmedim.Sanki hani fotoğrafları olduğunda fazla büyütürsünüz de bulanıklaşır ya öyle bir tat vermez kalitede seyrettik filmi. Sorumlusu makinist te olabilir tabii ki !
Filmdeki karakterler fena değildi ama espriler ilkokul düzeyindeydi diyebilirim. Hatta önce sen  görsel espriyi anlıyorsun sonra karakterler yine espriyi açıklıyor,bu durum bence tam bir  kötü senaristlik örneğiydi.Türk insanının zekasını bu kadar küçümsemeyin lütfen.Hoş... olur olmaz, hani en fazla yüzde küçük bir gülümseme oluşturacak esprilere feci kahkahalar atan birkaç Temel sever beni yanıltsa da :) durum buydu.
Devamı gelecek tarzında bitirilen film beklentimi karşılamadı.Bir tek Ruhi Sarı ve Alper Kul'un oyunculuklarını beğendim.Onlar da olmasa uaa die esneyip uyunabilirdi yani.
Filmimize 10 üzerinden 5 veriyorum.Lütfen  devam filminde esprileri yazdıktan sonra birkaç arkadaşınıza okutun sevgili senaristler :) Komik mi değil mi bir test edin yahu ;)



1 yorum:

  1. Türk sineması iyi yolda umarım çok daha iyi filmler gelecek:) Mutlu Yıllar:)

    YanıtlaSil