23 Aralık 2011 Cuma

İzmit'te Bir KENT SOFRASI


İzmit'in beğenilen restoranlarından Kent Sofrası bu yayındaki mekanımız.
İzmit'in tanınmış simalarından Cem Şakoğlu'nun sahip olduğu , sahibinin mizacıyla özdeşleşmiş sıcak,sevimli  bir lezzet noktası.Her gün Türk mutfağından en az 12 çeşidi hazır bulunduran Çarşamba akşamları da kebap akşamı ilan eden restorana fırsat buldukça konuk oluyorum.Cem bey misafirlerinin fotoğraflarını çeker, onlarla daima ilgilenir ve sohbet eder.Pek tabii ki mekanını vazgeçilmez kılan ayrıntılardan biri de budur.Yine bir kebap ziyaretinden sonra bu sefer ben de makinamla gittim. İzmitli olup ta bilmeyen yada yolu buralara düştüğünde nerede yiyebilirim diyen blogdaşlarıma tavsiye edebileceğim bir yer.Kahvaltısını da pek övüyorlar ama benim tecrübe etme fırsatım olmadı, tattıklarım tadacaklarımın referansıdır değil mi ama :)



 Cem Bey misafirlerinin fotoğraflarını çekiyor :)

 Kent Sofrası Tel: 0262 3321616
N-City AVM nin dış kısmında yer alıyor.

4 yorum:

  1. çok güzel bir yere benziyor resimlerde birgün izmite gelirsek uğramak nasip olsur inşallah:)

    afiyetler olsun canımmmm
    sevgiler öperim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim REÇELİM,o kadar beğeniyorum ki herkesler bilsin, öğrensin istedim.Güzel olan , her zaman takdir edilmelidir değil mi ;)

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor orasi !!
    izmit'te kuzeim yasiyo türkiye ye geldigimde ona bu cafeden bahsedeyim de götürsün beni oraya =)

    YanıtlaSil
  4. N-City AVM'de alışveriş yaptıktan sonra o gürültülü yemek katında soğuk masalarda birşeyler atıştırmaktansa Kent Sofrası'nda keyifli bir yemeği tavsiye ediyorum size en azında ;)

    YanıtlaSil