3 Aralık 2011 Cumartesi

Bijuteri Fuarı

Bugün kardeşimle kalktık Bijoux Expo Türkiye Fuarı'na gittik.Fuar adından da anlaşılacağı gibi bijuteri fuarı,kimler neler var görmek, malzemecilerle irtibat kurmak için bu fuarı merakla bekliyordum.Kitap ve Turizm fuarlarının gediklisi bir fuar canavarı olarak bu fuarı biraz sönük ve koridorları boş buldum.Birçok tasarımcı olur ortam şenlikli olur diyordum pek öyle de olmadı biraz daha bu organizasyonun genişlemesi, pişmesi gerek gibi geldi bana.
Yine de güzel vakit geçirdik Gökkuşağı Takı Tasarım gibi hoş keşiflerimiz oldu.Beğendiğimiz aksesuarları uygun fiyata alma şansına sahip olduk.Show TV'ye röportaj verdik(ama yayınlanmadı).Bujiteri açmak itiyorum hissine kapıldım.Bu hay huy içinde zaman da su gibi akıp geçti,akşam oluverdi.Bir dahaki fuarda görüşmek üzere diyerek yüzümüzde mutlu gülümsemelerle memleketin yolunu tuttuk.









Gökkuşağı Tasarım- Ayşegül Somuncu Hanım ve kardeşim


Tuğba Özay da bir firmanın konuğuydu



Son İstanbul pozu ve dönüş yoluna marş marş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder